ZITEX

Gardrób kihívás: 10. nap!

Pepita kockás masnis retró emlékek

2016. május 11. - zitex

A tegnapi színvilágom után, ma letisztultabb darabokra vágytam, ezért választottam mára ezt a pepita kockás „tornacipő talpú” balerinámat, amit még 14 évesen sírtam ki ünneplős cipőnek. Ez volt az első fast fashion boltban vásárolt cipőm, amire akkor úgy gondoltam mennyire elegáns, jó lesz majd a suliban az ünnepségekre. Persze amikor az osztályfőnököm meglátta azonnal leoltott, hogy ez egy tornacipő. Nem is értettem.. kockás, masnis és balerina is, csak mert gumírozott „tornacipős” az alja már nem is jó? A mai napig balerinaként tekintek erre a cipőre, amiben van egy kis stílus keverés, de hát pont ettől Zitás.. és pont ettől imádom annyira, hiába nem volt rajtam már vagy 6 éve. Jó érzés volt újra felvenni és a hozzátartozó emlékeket is újra feleleveníteni.

Mivel ma a cipőn volt a hangsúly, így egyszerű póló-pulcsit párosítottam hozzá, pár kiegészítővel. A monokróm színvilágot pedig egy matt rózsaszín rúzzsal kompenzáltam.

2_3.jpg2_3_1.jpg2_3_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zitex.blog.hu/api/trackback/id/tr958707756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása