ZITEX

Gardrób kihívás: 17. nap!

Columbo styleban, félhivatalos formációban

2016. május 18. - zitex

A félhivatalos style alatt azt értem, hogy már majdnem a klasszikus ing-nadrág kombinációt hoztam létre csak akkor odabiggyesztettem egy, DE táskát. A megszokott irodai outfitemet egy hátizsákkal mixeltem, a legkényelmesebb bringázáshoz és még a laptopom is elfér benne. Az inget és a nadrágot Édesanyától nyúltam, – egyszer talán majd visszaadom neki – a sál és a trikó régi alapdarabok, úgy, ahogy a Columbo ballon is. A kabátot egy saját készítésű (süthető gyurma) fecskés kitűzővel tettem különlegessé, évek óta hű társai egymásnak. Az összhatás egy félhivatalos formációt eredményezett nálam, mivel a kék-fehér-piros színárnyalataihoz egy örök klasszis ballont párosítottam. Itt a helye a de szónak, önmagamhoz hűen bele trollkodtam a tökéletességbe. Stílusában nem, de színvilágában egyező cipővel és hátizsákkal dobtam fel a sokszor unalomba csépelt színkombinációt. A szett hatalmas sikert aratott ma a munkahelyemen! Bátran mixeljétek a stílusokat, mert iszonyatosan menő!

3_3_1.jpg

3_3_1_1.jpg

3_3_2.jpg

Plusz egy ráadás kép, mert többen jeleztétek, hogy szívesen megnéznétek rajtam is a szettet. Tádám! :)

13214383_1289237071104572_1976087365_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zitex.blog.hu/api/trackback/id/tr918728498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása