ZITEX

Gardrób kihívás: 26. nap!

Bicikli nélküli nap

2016. május 27. - zitex

Péntekre állásinterjú! Naná! Ma a tömegközlekedést választottam bringa helyett, mivel olyan helyre mentem állásinterjúra, ahova életveszélyes lett volna biciklivel menni. És ha már így alakult, akkor már legyen szoknya. Eddig nem nagyon láthattatok rajtam szoknyát, pedig van egy pár darab a szekrényemben. Évek kemény munkája volt megszeretni ezt a ruhadarabot, és mire egészen jó viszonyba kerültünk, addigra jött a bicikli, mint újabb szerelem, így a szoknyák ismét háttérbe kerültek. Nem szeretem a nagyon sablonos fekete szoknya, fehér ing párost, így egy mintás szoknya és egy zöld ingben igyekeztem a legjobbat kihozni magamból. Ékszerek helyett ma a mintán volt a hangsúly. Én jól éreztem magam!

4_5_1.jpg

4_5.jpg

4_5_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zitex.blog.hu/api/trackback/id/tr168752776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása