ZITEX

Gardrób kihívás: 18. nap!

Kék beborulva

2016. május 19. - zitex

Valószínűleg a folyamatos eső és égszakadás eredményezte, hogy ennyire kék színbe öltöztem, de nagyon élveztem ezt a kékséget. Az ékszereket nem vittem túlzásba, mivel a pulóver háromszöges anyagmintájára akartam a hangsúlyt helyezni. A karkötőt évekkel ezelőtt kaptam ajándékba, egy egyedi nekem gyártott darabról van szó, ami nagyon közel áll a szívemhez a mai napig.

3_4_1.jpg

3_4_1_1.jpg

3_4_2.jpg3_4_4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zitex.blog.hu/api/trackback/id/tr658732834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása