ZITEX

Gardrób kihívás: 23. nap!

Alice Csodaországban

2016. május 24. - zitex

Mai szettemet egyik kedvenc filmem, az Alice Csodaországban inspirálta, aminek most fog kijönni a második része a moziban. A pöttyös pulóveremre általában megkapom a dalmata jelzőt, de én akkor is imádom. A póló most volt rajtam először, hiába téli szerzeményem annyira nem éreztem, hogy mihez tudnám felvenni. A pólót a gyöngy kirakás miatt vettem meg, ez ihlett meg most a filmmel kapcsolatban. A gyöngyös ornamentikai mintát és a pöttyös pulóvert egy Alice ihletésű kitűzővel (én legalábbis ezt látom benne), egy gyűrű órával valamint egy ezüst fülbevalóval repítettem egy másik csodavilágba. Valószínűleg innen ered az órák iránti rajongásom is, bármennyire is időhiányban szenvedek, mindig áttudom kapcsolni magam egy másik dimenzióba.

4_2_1.jpg

4_2_2.jpg

4_2_1_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zitex.blog.hu/api/trackback/id/tr688744910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása