ZITEX

Gardrób kihívás: 24. nap!

Fülbevaló szett

2016. május 25. - zitex

De nem pont úgy, ahogy elsőre gondoljátok! Most nem ékszerekről fogok írni, ezt a szettet, a Baptista rádió, Fülbevaló műsorának beszélgetésére választottam. A műsor ismétlése pénteken lesz, de jövő héttől az archívumba is felkerül az anyag, ha lemaradnátok róla. Nagyon örültem a felkérésnek, a beszélgetés pedig nagyon kötetlen és jó hangulatban telt, ahol a 30 napos gardrób kihívás mellett a Lélegzet magazinról is meséltem. Nagyon jól éreztem magam, még egyszer köszönöm a felkérést! Izgulós típus vagyok és a város másik felébe kellett átbicikliznem, így egy nagyon lezser, pöttyös szettet választottam, hogy tutira ne feszengjek a beszélgetés alatt. Pötyi (a hátizsák) hű turista társam már évek óta, csodás emlékek kötnek hozzá, nem véletlenül választottam mára is útitársamnak. A gyűrű különlegessége, hogy üvegből van és apró kis gyöngyök mozognak benne, mindenféle giccs és túlzás nélkül.

4_3_1.jpg

4_3.jpg

4_3_2.jpg

4_3_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zitex.blog.hu/api/trackback/id/tr628746470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása