ZITEX

Gardrób kihívás: 12. nap!

Turkált büszkeségekben feszítve

2016. május 13. - zitex

Szeretek változatosan és színesen öltözködni, bár gondolom ez már átjött nektek, ha rendszeresen követitek a bejegyzéseimet. Tegnap koncertezősre vettem a figurát, így ma próbáltam a nőiesebb vonalat képviselni. A kék-fehér, de alapjában véve az összes csíkos póló, nagyon trendi az idei szezonban, így mára én is egy ilyet választottam. A szett különlegessége és egyben büszkesége is számomra, hogy a felső és a blézer is turkálós szerzemény, sőt a büszkeségi ranglistám első helyén szerepelnek. A púder rózsaszín blézert évekkel ezelőtt egy belvárosi turkálóban kemény 200 forintért vásároltam, a csíkos felsőt pedig idén télen egy debreceni munkamegbeszélés után turkáltam. Az ezer forintos értékhatárt ez se verte, mert 500 forintért dobták hozzám. Szóval ne mondja nekem senki, hogy nem lehet olcsón jól öltözködni!

2_5.jpg

2_5_1.jpg

2_5_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zitex.blog.hu/api/trackback/id/tr198711588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása