ZITEX

Gardrób kihívás: 8. nap!

Második hét, első nap. A kihívás még mindig tart!

2016. május 09. - zitex

Hétfőnként home officeban dolgozom, így ilyenkor tartom a „felkapok valamit magamra" napot. Mivel bringával közlekedem és este is csak jóga órára megyek a városba, ezért ezen a napon sportosan szoktam öltözködni. Ékszerek nélkül értelmetlennek találtam túl tolni a képeket, ezért ma a 3. fotón a jóga szettemet láthatjátok.

A mai nap valószínűleg nem az én napom, szépen elnyaltam a bringával és a térdnél szaggatott nadrágomat kicsit átszabtam még menőbbre.  Oh, jee..

2_1_1.jpg2_1_1_1.jpg2_1_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zitex.blog.hu/api/trackback/id/tr478683524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása