ZITEX

DORKO vs. Nike

2013. május 29. - zitex

dorko4.jpg

Egy ideje megszállott futó lettem. Majdnem mindennap megyek futni, amit sajnos a térdem is megérez. Pár éve vettem egy Adidas futó cipőt, de azt hiszem most itt az ideje a váltásnak. Elkezdtem utána nézni egy-két fazonnak és márkának, akkor akadtam a DORKO rózsaszín-neon zöld csodájára. Fel is próbáltam már, elmondhatom nagyon könnyű és kényelmes.

Részletesebb cikket itt olvashattok a DORKO márkáról, a HYPE AND HYPER oldalán. Egyelőre még filozók a DORKO és a Nike Free modell között. Magyar egyedi design vs. világmárka által képviselt mainstream vonal.

cheap-nike-free-run-3-womens.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zitex.blog.hu/api/trackback/id/tr515333086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robigo 2014.06.01. 07:09:35

és végül melyiket választottad?
vagy egyiket sem?
:-)

zitex 2014.06.01. 13:50:39

A választásom végül a Nike free fazonra esett. A Dorko cipők bőre kicsit fakónak tűntek, mintha használt vagy régi bőrrel dolgoznának, valamint kényelmi szempontból is jobb választásnak tűnt a Nike. De azt kell, hogy mondjam nagyon jó választás volt, most már lassan egy éve nyomom benne a kilométereket és nagyon kényelmes. Ég és föld az előző futócipőmhöz képest és, ami a legjobb a térdem se fáj azóta. Persze a hosszabb távú futóknak érdemesebb a Lunar-ra beruházni, de nekem ennek a talp kialakítása is megfelel az egy órás futáshoz. Tudom ajánlani :)
süti beállítások módosítása